Gdzie jestem?

Cart  

No products

Shipping 0,00 PLN
Total 0,00 PLN

Check out

Reklamacje:


1. W przypadku pojawienia się wad produktu, w celu zgłoszenia reklamacji , należy wysłać go do Producenta na adres:
Chmielewski Paweł Przedsiębiorstwo Jubilerskie Diamor, ul. Narutowicza 3, 09-200 Sierpc z dopiskiem: REKLAMACJA - sklep internetowy Impressimo.

2. Do przesyłki reklamacyjnej należy dołączyć ksero paragonu lub faktury, a na osobnej kartce opis wady.

3. Dostarczenie towaru do siedziby firmy, odbywa się zawsze na koszt Sprzedawcy, kurierem Poczty Polskiej - przesyłka Standard - dotyczy przesyłek krajowych. Koszt przesyłek rezalizowanych z zagranicy, pokrywa Kupujący.


4. Produkty zakupione w Impressimo.pl można również reklamować bezpośrednio w salonie jubilerskim:

DIAMOR, ul. Narutowicza 3, 09-200 Sierpc.

5. W terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu Producentowi, Klient otrzyma odpowiedź na
 zgłoszoną reklamację.


6. Roszczenia reklamacyjne rozpatrywane są bezpłatnie.
 W przypadku stwierdzenia wad wynikających z winy producenta, produkt zostanie naprawiony i odesłany Klientowi na koszt sklepu.


7. W razie stwierdzenia uszkodzeń, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności (uszkodzenia,
 wynikające z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczenia mechaniczne, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii), Impressimo skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania go o ewentualnych kosztach naprawy.